sobota, 6 czerwca 2020

Szampon Kofeinowy Alpecin Na porost włosów i wypadanie włosów

Hejka,
Jak już wiecie od jakiegoś czas mam problem z włosami a dokładnie nadmiernie mi wypadają 🙄 I jakiś  czas temu zaczęłam  używać  szamponu @alpecin_usa i muszę wam powiedzieć że jest naprawdę fajny ! 
Wystarczy niewielka ilość aby pokryć włosy a sam szampon świetnie się pieni co najlepsze w trakcie mycia a dokładnie przy masowaniu skóry można odczuć że szampon daje efekt odświeżenia. Jest to przyjemny efekt. Po stosowaniu szamponu zauważyłam też że włosy znacznie mniej wypadają oraz patrząc na mój odrost mogę śmiało powiedzieć że włosy trochę urosły.  Włosy po wysuszeniu są fajne w dotyku, miękkie a brzydkie końcówki są mniej widoczne. Szampon jest wart swojej ceny i napewno kupię drugi szampon do dalszego stosowania ❤️ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz