sobota, 6 czerwca 2020

Hejka !
Dziś pochodzę do was z recenzją kosmetyków marki @bosphaera ❤️
Kosmetyki są w 100% naturalnie i nie są testowanie na zwierzętach ❤️ Hydrolat z melisy ma świetnie działanie. Po używaniu hydrolantu  zauważyłam że rany na twarzy zaczęły się szybciej goić a zaskórniki zaczęły znikać i nie powstawały nowe dodatkowo pory stały się mniej widoczne. Hydroland też niweluje zaczerwienia i nie wysusza skóry❤️ Oczyszczająco - peelingująca pasta do mycia twarzy to mój numer jeden. Pasta jest świetnym peelingiem. Po używaniu pasty zauważyłam że skóra jest o wiele gładsza, miękka i oczyszczona. Razem z hydrolantem dokładnie oczyściło mi twarz z porów a pasta sama w sobie jest delikatna a działanie ma świetne. Pasta dodatkowo odżywia i łagodzi zaczerwienienia ❤️ Dwufazowe serum rozświetlająco - rozjaśniające które już znacie bardzo mi pomogło. Serum rozjaśnił mi wszystkie blizny oraz ciemne plamki na twarzy i jest to moje ulubione serum rozjaśniające❤️ Dodatkowo serum daje zdrowy wygląd skórze, redukuje nadmiar produkcji sebum i łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia dodam też że serum szybko się wchłania i polecam go do wieczornej rutyny pielęgnacyjnej ❤️
Przepraszam za wygląd opakowań ale były intensywnie używane ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz